مقالات

اجاره تلویزیون در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳

اجاره تلویزیون در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳

آیا با نحوه اجاره تلویزیون شهری آشنا هستید؟ برای اجاره کردن تلویزیون شهری چگونه باید اقدام کرد؟ تلویزیون شهری از تاثیرگذارترین و البته کارآمدترین وسیله‌ های تبلیغاتی می‌ باشد که جایگاه خاص و ویژه‌ ای در بین انواع ابزارهای تبلیغاتی مدرن را به خود اختصاص داده است، به طوری که استفاده گسترده‌ ای در زمینه‌ های مختلف مانند برندینگ، اطلاع رسانی به عموم، تبلیغات انواع محصولات و خدمات و غیره دارد و همواره صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف از دو راه متفاوت یعنی خرید تلویزیون شهری و برخی مواقع نیز اجاره تلویزیون شهری از این وسیله پرکاربرد استفاده می‌ کنند.

اما در خصوص اجاره تلویزیون شهری حتماً شما باید این کار را مطابق با قوانین و مقررات اجاره کردن انجام دهید که کمی با خرید تلویزیون شهری متفاوت می‌ باشد. در این موارد اجاره تلویزیون شهری در شش ماه اول سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌ کنیم.

اجاره تلویزیون در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳

یک موضوع مشترک جهت خرید تلویزیون شهری و اجاره تلویزیون شهری وجود دارد و آن هم این است که شما حتماً باید به برخی نکات که در زیر توضیح خواهیم داد، توجه داشته باشید:

  • انتخاب ابعاد مناسب

همین ابتدا به شما می‌ گوییم که در خصوص ابعاد تلویزیون شهری هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت و شما می‌ توانید اندازه دلخواه تان را انتخاب کنید، اما موضوع مهم انتخاب فضای مناسب نصب، نوع مراسم و حتی تعداد بازدید کنندگان از تبلیغات و کلیپ‌ های تولید شده شما می‌ باشد، از طرفی هر چه که شما ابعاد تلویزیون را بزرگ تر انتخاب کنید، قطعاً این موضوع بر روی قیمت تلویزیون شهری موثر خواهد بود و شما ناگزیر هستید که مبلغ بیشتری را در هنگام خرید آن و یا اجاره آن بپردازید.

برای انتخاب کردن ابعاد مناسب نیز اولین نکته مهم این است که آن را متناسب با فضایی در نظر بگیرید که تلویزیون را نصب خواهید کرد و پس از آن نیز هزینه‌ ها و بودجه خودتان را در نظر داشته باشید. گاهی یک تلویزیون در ابعاد متوسط نیز می‌ تواند پاسخگوی مصرف شما باشد و نیازی نخواهد بود تا شما مبالغ هنگفتی را بابت خرید یا اجاره تلویزیون شهری در اندازه بزرگ پرداخت کنید. و این نکته را فراموش نکنید که تلویزیون‌ های با ابعاد بزرگ، بیش تر در معرض دید خواهم بود و مخاطب با تفاوت بیش تری محتواهای مورد نظر شما را خواهد دید.

اجاره تلویزیون در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳

  • شرایط و مقررات اجاره تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری کمی متفاوت با خرید آن است، یعنی شما اگر یک تلویزیون شهری را بخرید پس از نصب کردن آن تلویزیون را به صورت مداوم و تا مدتی که خودتان تشخیص دهید، در اختیار خواهید داشت، بنابراین می‌ توانید انواع مختلف محتواها را تولید و از طریق آن پخش کنید. در این زمینه هیچ‌ گونه محدودیتی نخواهید داشت.

در واقع خرید تلویزیون شهری برای مشاغل کلان مناسب‌ تر است که به صورت مداوم نیاز به تبلیغات، برندینگ و غیره دارند، اما گاهی استفاده از تلویزیون شهری به صورت موقت و گذرا و تنها برای چند روز یا چند ساعت نیاز است که برای چنین حالتی عمولا اجاره آن انجام می‌ شود. پس از مدت زمان مشخصی نیز شما تلویزیون را به شرکت اجاره دهنده تحویل خواهید داد، اما در خصوص اجاره کردن، شما علاوه بر بهایی که بابت اجاره می‌ پردازید، هزینه‌ های دیگری نیز خواهید داشت که به طور خلاصه عبارتند از:

  • هزینه برای نصابان و تکنسین فنی جهت راه‌ اندازی کردن تلویزیون
  • هزینه‌ های تغذیه و همچنین اسکان نصابان و تکنسین فنی
  • هزینه‌ های حمل و نقل
  • تلویزیون و کلیه قطعات و تجهیزات آن
  • هزینه اپراتور جهت راه‌اندازی و آماده کردن تلویزیون
  • هزینه استیج جهت نصب در مواقع نیاز

در خصوص اجاره تلویزیون شهری یک نکته مهم دیگر وجود دارد، شما برخلاف خرید تلویزیون شهری با محدودیت زمانی مواجه هستید، یعنی شرکت‌ های اجاره دهنده مدت زمان مشخص و معینی تلویزیون را در اختیار شما قرار خواهند داد و شما پس از به اتمام رسیدن این مدت باید تلویزیون را تحویل دهید.

این زمان معمولاً به صورت ۵ ساعت در طول روز می‌ باشد که یک ساعت آن جهت تست و راه‌ اندازی تلویزیون و ۴ ساعت باقی مانده برای اجرا و استفاده از آن در نظر گرفته می‌ شود، گاهی نیز ممکن است شما برای مراسمات سانسی نیاز به تلویزیون شهری داشته باشید که در این حالت هزینه‌ ها به صورت سانسی حساب خواهد شد، مانند مواقعی که برای اجرای کنسرت‌ ها تلویزیون را اجاره می‌ کنید. از طرفی اگر شما قصد داشته باشید یک روز پیش از برگزاری مراسم خود تلویزیون را در مکان مورد نظر نصب و آماده کنید در چنین حالتی باید هزینه دو روز اجاره را پرداخت کنید.

اجاره تلویزیون در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳

اهمیت فضای نصب برای تلویزیون شهری

فضای نصب برای تلویزیون شهری اهمیت دارد و نمی‌ توان به آسانی از کنار آن گذشت، یعنی اگر شما تصمیم دارید تلویزیون مورد نظر را در یک محیط سرپوشیده به کار بگیرید، برای چنین مواقعی تلویزیون ایندور انتخاب می‌ شود، اما برای نصب کردن در فضاهای باز نوع اوتدور باید استفاده شود که دارای ساختار متفاوتی نسبت به نوع اول می‌ باشد و استحکام بالایی در برابر تغییرات جوی و محیطی دارد. از طرفی نیز باید یک ساختار مستحکم و ایده‌ آل برای پایه تلویزیون به وجود بیاورید. در نهایت نیز بهتر از تلویزیون را در مکانی نصب کنید که کاملاً قابل دید بوده و رهگذران و مخاطبان بیش تری با صفحه نمایشگر آن مواجه شوند.

اجاره تلویزیون در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳

نتیجه‌ گیری

در این مقاله اجاره تلویزیون شهری برای ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ را بررسی کردیم. اجاره کردن تلویزیون شیوه متداول و البته متفاوت در مقایسه با خرید تلویزیون شهری است که در بیش تر مواقع مصرف کنندگان این روش را به خرید تلویزیون ترجیح می‌ دهند، اما این شیوه نیز روش خاص خودش را دارد و شما باید بتوانید یک شرکت معتبر و خوب را جهت اجاره تلویزیون مورد نظر انتخاب کرده و هزینه‌ هایی را نیز بابت نصب و راه‌ اندازی آن پرداخت کنید. در سایت ای اس آی لایت با راه‌ های اجاره تلویزیون شهری، نحوه درست استفاده از این نوع تلویزیون‌ ها، انواع مختلف ویدیو وال‌ها و تلویزیون‌های شهری و غیره بیش تر آشنا شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *