مقالات

آموزش تشخیص تلویزیون‌ اصلی از تقلبی LG

تلویزیون‌ اصلی

چگونه می‌توان تلویزیون ال جی اورجینال را از نوع تقلبی آن تشخیص داد؟ آیا با راه‌های تشخیص دادن یک تلویزیون‌ اصلی از تقلبی آشنا هستید؟ قطعاً همه ما در هنگام خرید وسایل مختلف از جمله خرید تلویزیون شهری به دنبال این هستیم که بتوانیم نوع اورجینال و اصل آن را تهیه کنیم، اما موضوع این است که در برخی مواقع قدرت تشخیص دادن نوع اصل از بدل را نداریم و دقیقاً نمی‌دانیم که چگونه می‌توان یک تلویزیون‌ اصلی را از نوع تقلبی آن تشخیص داد.

به همین دلیل ممکن است در هنگام خرید یا اجاره تلویزیون شهری با مشکل مواجه شویم. اما راه‌های زیادی وجود دارد که به ما نشان می‌دهد امکان خرید تلویزیون‌ اصلی از نوع تقلبی آن وجود دارد یا خیر. در این مقاله نیز چند نمونه از این راهکارها جهت تشخیص دادن تلویزیون‌ های اصل از تقلبی ال جی را ررسی می‌ کنیم.

آموزش تشخیص تلویزیون‌ اصلی از تقلبی LG

اگر قصد خرید تلویزیون شهری از نوع ال جی را دارید و به دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید نوع اصل آن را از نوع تقلبی تشخیص دهید، چند مورد زیر در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند:

بسته‌ بندی محصول

اولین مورد مهم جهت تشخیص دادن تلویزیون‌ اصلی از تقلبی این است که به بسته‌بندی آن توجه کنیم. برند ال جی کلیه تلویزیون‌های خودش را به صورت بسته‌بندی‌های مستطیلی و با لوگوی خاصی عرضه می‌کند. موضوع دیگر طراحی کردن لوگو به صورت دو رنگ قرمز و مشکی می‌باشد که به تناوب مدل‌ها می‌توانید آن را بر روی کارتن ببینید و از طرفی نیز این تلویزیون‌ها در ابعاد بزرگ طراحی می‌شوند. این در حالی است که انواع تقلبی آن دارای سایز مشخصی نیستند و از این پارامتر می‌توانید جهت تشخیص دادن محصول اورجینال استفاده کنید.

دقت به سریال نامبر

برند ال جی یک سریال نامبر کاملاً خاص برای محصولات خودش قرار داده است تا به این ترتیب مخاطبان به آسانی بتوانند نوع اورجینال آن را تشخیص دهند، این سریال نامبر که بر روی بسته‌بندی قرار گرفته است، باید با محصول یکی باشد و اگر با آن مغایرت داشته باشد، به این معناست که تلویزیون مورد نظر تقلبی است.

تلویزیون‌ اصلی

تشخیص تلویزیون‌ اصلی از تقلبی

غلط املایی

از دیگر موارد جهت تشخیص دادن نوع اصل و بدل تلویزیون ال جی غلط املایی می‌باشد که در قسمت کد و برند محصول دیده می‌شود و تنها با یک بررسی ساده می‌توانید چنین مشکلی را تشخیص دهید.

کد محصول

پارامتر مهم دیگر برای تشخیص اصل یا بدل بودن تلویزیون‌ های ال جی کد محصول است، بنابراین در هنگام خرید تلویزیون شهری یا ویدئو وال با برند ال جی توجه کنید که مدل مدنظرتان حتماً باید با کد محصولی که بر روی بسته‌بندی درج شده است، مطابقت داشته باشد. حتی لازم است که مدل تلویزیون مورد نظر بر روی بسته‌ بندی را به وسیله تنظیمات تلویزیون با دقت کنترل کنید.

به این ترتیب مطمئن خواهید شد که تلویزیون مورد نظر شما اصل است. کد محصول یا همون بارکد تلویزیون از مهم‌ ترین پارامترها جهت تشخیص دادن تلویزیون‌ اصلی از تقلبی است، چون اطلاعات مهمی از جمله نوع نمایشگر، سایز تلویزیون، سری ساخت، سال عرضه، تیونر، کشور ساخت و طراحی را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد که با مشاهده آن شما می‌ توانید قسمت بزرگی از اطلاعات مربوط به تلویزیون خودتان را در اختیار داشته باشید. البته برای دسترسی به این اطلاعات حتماً باید با کدخوانی آشنا باشید، چون در صورت عدم آشنایی با روند کدخوانی نمی‌ توانید اصل یا بدل بودن محصولات را تشخیص دهید.

تلویزیون‌ اصلی

تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی

ریموت تلویزیون

به وسیله ریموت نیز می‌توانید اصل یا بدل بودن تلویزیون را تشخیص دهید. ریموت‌ های برند ال جی به صورت دو مدل هوشمند و عادی طراحی می‌ شوند که این موضوع بستگی به مدل تلویزیون دارد. در مدل‌ های اصلی در قسمت پایین ریموت‌ ها، لوگوها کاملاً مشخص است، اما در نوع بدل آن لوگوی اصلی از روی ریموت حذف شده و یک لوگوی دیگر بر روی آن هک شده است، چون طبق قوانین کپی رایت هیچ برندی نمی‌ تواند لوگوی برند دیگر را بر روی محصولات خود درج کند.

محتوا و رابط کاربری

ساختار محتوا در تلویزیون از بخش‌ های مهم آن است و در اصل تفاوت بین تلویزیون‌ اصلی و تقلبی در رابط کاربری با وضوح بیشتری به چشم می‌آید، یعنی اگر شما یک آشنایی مختصر و نسبی از تلویزیون‌ های برند ال‌ جی داشته باشید، قطعاً با توجه به رابط کاربری و ساختار آن متوجه خواهید شد که تلویزیون مورد نظر اصل یا بدل است. در واقع یکی از بزرگترین باگ‌ ها در دست سودجویان برای تولید تلویزیون‌های تقلبی همین موضوع ساختار و رابط کاربری می‌باشد که شما با جستجو در محیط اینترنت به آسانی می‌ توانید با محیط اصلی انواع تلویزیون ال جی آشنا شده و به آسانی آنها را از نوع تقلبی‌ شان تشخیص دهید.

جستجوی مدل

یک راه حل بسیار ساده و البته مطمئن نیز وجود دارد، یعنی شما تنها با یک جستجوی ساده می‌ توانید مدل تلویزیون مدنظرتان را در سایت اصلی برند تولید کننده ببینید، به این ترتیب به آسانی می‌ توانید آن را به لحاظ امکانات و طراحی خاص خودش بررسی کرده و اگر کالای مورد نظر شما با آنچه که در سایت مرجع درج شده است، مطابقت نداشته باشد به این معنا است که تقلبی بوده و بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید. کوچک‌ ترین تفاوت در این زمینه به معنای تقلبی بودن محصول است.

تلویزیون‌ اصلی

تشخیص تلویزیون‌ اصلی از تقلبی

نتیجه‌ گیری

در این مقاله نمونه‌ هایی از راهکارهای تشخیص تلویزیون‌ اصلی ال جی با نوع بدل را بررسی کردیم. همواره برندهای مشهور و معروف تولید تلویزیون ممکن است نمونه‌ های تقلبی نیز در بازار داشته باشند که کیفیت و آپشن‌ های تلویزیون‌ اصلی را ندارند و به هیچ وجه نمی‌ توان آنها را در یک راستا قرار داد.

راه‌ های مختلفی جهت تشخیص دادن نوع اورجینال تلویزیون‌ های ال جی از نوع تقلبی و بدل آن وجود دارد که نمونه‌ هایی را ذکر کردیم. در سایت ای اس آی لایت با دیگر راهکارها جهت تشخیص دادن اصل یا بدل بودن تلویزیون‌ ها، روش درست خرید تلویزیون شهری ال جی، قوانین و راه‌های اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال و غیره آشنا شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *