مقالات

تلویزیون شهری در مشهد

تلویزیون شهری در مشهد

استفاده از تلویزیون شهری در مشهد با توجه به این که شهر مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران می باشد، بسیار مهم و ضروری است. شهر مشهد سالانه میزبان میلیون نفر افراد از تمامی نقاط ایران و حتی جهان می باشد. از این رو کسب و کار ها  در مشهد از ویژگی خاصی برخوردار هستند. تنوع بالای کسب و کارها در این شهر رقابت را بسیار زیاد کرده است.

یکی از اصلی ترین راه های پیشرفت در کسب و کار و بالا رفتن فروش، تبلیغات می باشد. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم، تبلیغات به صورت شهری را امتحان کنید. در این مقاله مزایای استفاده از تلویزیون شهری در مشهد را برای شما بیان کرده ایم. با ما همراه باشید. 

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری در واقع همان نمایشگر های بسیار بزرگی است که در سطح شهر برای نمایش تبلیغات های ویدئویی نصب گردیده است. تلویزیون شهری در مشهد که شما روزانه آن ها را مشاهده می کنید، از کنار هم قرار گرفتن ماژول های LED تشکیل شده است. ای تلویزیون ها می توانند در ابعاد و اندازه های متفاوتی باشد.

علاوه بر سطح شهر که یک فضای بیرونی به حساب می آید، این نمایشگر های درون سالن ها و محیط های داخلی نیز وجود دارند. مثلا سالن های ورزشی یکی از مکان های استفاده شده از تلویزیون شهری می باشد.

 

اهمیت استفاده از تلویزیون شهری در مشهد

طبق آمار شهر مشهد جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون نفر دارد. سالانه بیش از ۲۷ میلیون نفر مسافر و گردشگر راهی شهر مشهد می شوند. این آمار ارغام نشان دهنده این است که بیشترین بازخورد را برای تبلیغ می توان گرفت. تلویزیون شهری درمشهد یکی از مهم ترین ابزار های تبلیغات می باشد. به این دلیل که بسیاری از افراد نیازمند این هستند که در لحظه به نیاز خود با توجه به کسب و کار ها پیدا کنند. با توجه به این موضوع تلویزیون شهری می تواند بهترین نمایشگر برای تبلیغ کسب و کار شما می باشد.

تلویزیون شهری علاوه بر تبلیغات برای موارد دیگری  همچون، اخبار محلی، اطلاع رسانی رویداد های مهم شهر مشهد، فراخوان های عمومی و… نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از این موارد می تواند در بازه های زمانی ارزش بالایی داشته باشد.

اجاره تلویزیون شهری در مشهد

شهر مشهد در بازه های زمانی مختلف بسیار شلوغ و پر جمعیت می شود. بسیار مهم است که در این زمان ها تبلیغات انجام گردد. شما می توانید بعد از خرید تلویزیون شهری آن را اجاره دهید. قیمت اجاره تلویزیون شهری در مشهد در بازه های شلوغ بسیار به صرفه و با ارزش می شود.

همچنین شهر مشهد به ۱۳ منطقه تقسیم می شود. هر یک از این مناطق تراکم جمعیت متفاوتی دارند. اجاره تلویزیون شهری درهریک از این مناطق با توجه به بازه های زمانی ارزش متفاوتی دارد. سودآور بودن این صنعت و این ابزار برای شما می تواند بسیار قابل توجه باشد.

 

تلویزیون شهری در مشهد

تلویزیون شهری در مشهد

بررسی نقش تلویزیون شهری در شهر مشهد

نقش محیطی تلویزیون شهری برای مشهد بسیار حائز اهمیت است. تلویزیون های شهری یکی از دلایل جذابیت شهری می شود. این زیبایی علاوه بر ساختار خود این نمایشگرها به نحوه نمایش و خود ویدئو ها و تصاویر نیز مرتبط است. همین زیبایی و جذابیت از دلایل مفید بودن تبلیغات با این ابزار می شود. زیرا تمامی کسانی که در محدوده این نمایشگرها هستند، توجه آن ها جلب می شود و در ذهنشان ماندگاری بیشتری دارد.

همچنین با ورود تکنولوژی به ساختار شهری، رفته رفته تبلیغات از حالت سنتی خود خارج می شود. به همین دلیل با پیشگام بودن در این زمینه می تواند آینده رو برای شما تضمین کند. این نکته بسیار مهمی است که شما بتواند برای آینده خود سرمایه گذاری کنید.

نکته دیگری برای تلویزیون های شهری باید حتما به آن توجه شود، زمان مشاهده است. تحقیقات نشان داده است که زمان نگاه کردن به تبلیغات تلویزیون شهری نسبت به سایر تبلیغات ۳ الی ۵ ثانیه بیشتر است. این ثانیه عدد بسیار بزرگی است. زیرا ماندگاری یه تبلیغ در ذهن چندین برابر بیشتر خواهد شد.

 

 

تلویزیون شهری در مشهد

تلویزیون شهری در مشهد

 

چرا باید از مجموعه ای اس آی لایت خرید کنید؟

شرکت ای اس آی لایت سالهاست در زمینه واردات و فروش ویدئو وال، تلویزیون شهری، تابلو روان و … فعالیت می کند. در طول این سال ها پروژه کوچک و بسیار بزرگی را برای مشتریان عزیزامان انجام داده ایم. رضایت مشتری از مهم ترین هدف های مجموعه ما می باشد. کارشناسان ما با توجه به نیاز شما راهنمایی های لازم را انجام می دهند تا شما به بهترین محصول خود دست پیدا کنید.

همچنین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه شرکت ما تمام تلاش خود را می کند تا شرایط پرداخت برای شما عزیزان به بهترین شکل رقم بخورد. در ضمن نکته مهم دیگر این است که تمامی محصولات ما ضامنت دارند. بعد از خرید محصول شما می تواند از خدمات پس از فروش و ضامنت کالا استفاده کنید.

تکنسین ها و کارشناسان ما تمام وقت آماده پاسخگویی به شما دوستان وعزیزان می باشند.

کلام آخر

تلویزیون شهری در مشهد از مهم ترین ابزارهای تبلیغات با سوددهی بسیار بالا می باشد. شما عزیزان می توانید با خرید تلویزیون های شهر برای برند خود و یا اجاره این محصول برای تبلیغات کسب و کار دیگر کسب درآمد و استفاده کنید. همچنین علاوه بر این نمایشگر شما می توانید از ویدئو وال و تابلو های روان نیز استفاده کنید. حتی اگر شما نیازمند ماژول ها و یا دیگر قطعات تلویزیون شهری مثل منبع تغذیه بودید، با تماس به کارشناسان ما محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید سپاس گذاریم. با مقالات بعدی ما همراه باشید.

 

مقالات دیگر ما را مطالع کنید:

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *