مقالات

تلویزیون شهری در کرمان

تلویزیون شهری در کرمان

شهر کرمان با بنیه تاریخی غنی همواره میزبان گردشگران زیادی از همه جای ایران بوده است. همین موضوع باعث شده کسب و کار ها در شهر کرمان رونق پیدا کند. از همین رو در نقطه ای از جهان هر جا کسب و کاری وجود دارد، تبلیغات نیز بخش ناگسستنی آن می باشد. تلویزیون شهری در کرمان یک ابزار قدرتمند در زمینه تبلیغات می باشد. در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

ویدئو وال یا تلویزیون شهری چیست؟

ویدئو وال یا تلویزیون های شهری در واقع نمایشگر های غول پیکر می باشند که از به هم پیوستن ماژول های کوچک تر تشکیل شده اند. هر یک از تلویزیون های شهری یا ویدئو وال ها با هدف نمایش ویدئو در مکان های مختلف قابل نصب هستند. به عنوان مثال از تلویزیون های شهری P2 indoor در تالار های پذیرایی، رستوران ها، کافه ها، سالن های همایش، اتاق های کنفرانس و… استفاده می گردد. در مقابل آن از تلویزیون شهری P5 outdoor در فضاهای رو باز مانند میدان های شهر، خیابان ها، سر چهارراه ها، ورودی فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار میگیرد.

 

تلویزیون شهری در کرمان

تلویزیون شهری در کرمان

بررسی تلویزیون شهری و نقش آن در کرمان

تلویزیون های شهری علاوه بر تبلیغات که یکی از مهمترین کاربرد های آن می باشد، برای مانیتورینگ، برگذاری جلسات و.. نیز استفاده می گردد. همانطور که بیان شد این نمایشگر غول پیکر مهمترین ابزار برای نمایش تبلیغات می باشد.

از آنجایی که شهر کرمان جمعیتی که نزدیک به یک میلیون نفر می باشد. همچنین سالانه میزبان هزارن نفر مسافر و گردشگر می باشد. همین امر باعث اهمیت تبلیغات در این شهر شده است. با توجه به نوع کسب و کاری که دارید، نوع تبلیغاتی که  انجام می دهید بسیار مهم است. طبق یک بررسی تبلیغات ویدئویی ۶۵ درصد تاثیر بیشتری نسبت سایر تبلیغات دارد. در کنار آن، توجه مردم و مخاطبان به تلویزیون های شهری ۳ الی ۵ ثانیه بیشتر از سایر ابزارهای تبلیغاتی عمومی می باشد. با توجه به مواردی که بیان شده از تاثیر بسیار بالای تلویزیون های شهری در رونق کسب و کار شما خواهد داشت.

به یک مثال ساده به بررسی اهمیت تلویزیون شهری در کرمان می پردازیم. فرض کنید شما یک برند یا فروشنده صنایع دستی مانند، قالی کرمان هستند. این برای مسافران و گردشگرانی که به شهر کرمان سفر می کنند مهم است که برای خرید قالی به چه نقطه ای از شهر باید بروند. شما با نصب تلویزیون شهری در مسیر اصلی مسافران یا مناطقی که حتما برای بازدید و گردش سفر می کنند، نصب گردد. نمایش یک تبلیغات جذاب و کاربر پسند شما می توانید میزان مشتریان بالقوه خود را ۳۰ درصد افزایش دهید، همین امر ینی فروش بیشتر و سود بالاتر.

فضای های کاربردی برای نصب تلویزیون شهری در کرمان

تلویزیون شهری در کرمان در مناطق گوناگون و فضای های کاربردی فراوانی قابل نصب و نمایش می باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، تلویزیون های شهری علاوه بر فضاهای داخل سالنی در فضاهای بیرونی مانند، میدان ها، چهارراه ها، مناطق پرتردد، مکان های شلوغ و… قابل نصب و اجرا می باشد. در واقع شهر کرمان به سه منطقه تقسیم می شود: منطقه مرکزی، منطقه شمالی و منطقه جنوبی. هریک از این مناطق تراکم جمعیتی متفاوتی دارند و دارای جمعیت های کم و زیادی هستند.

در منطقه مرکزی شهر کرمان بیشترین جمعیت قرار دارد. در این منطقه مکان های بسیار زیادی برای نصب تلویزیون شهری در کرمان وجود دارد. بعضی از مناطق مهم و شلوغ این منطقه عبارتند از: میدان جمهوری، میدان شهدا، بازار بزرگ، بلوار امام خمینی، بلوار کشاورز و… می باشد.

منطقه شمالی کرمان نیز مکان ها و نقاط شلوغ و مهمی برای نصب تلویزیون شهری وجود دارد. از این مناطق مهم می توانیم به محله باغین که جمعیت قابل توجهی دارد اشاره کرد. در این منطقه مکان های تجاری، مراکز خرید و خدمات عمومی متعددی را شامل می شود. یکی دیگر از مناطق مهم شمالی، محله نیایش می باشد. این منطقه نیز شامل امکاناتی مانند فروشگاه ها، رستوران ها و مکان های تفریحی می باشد. محله میرزا رضاخان نیز در شمال مرکزی شهر قرار دارد و از لحاظ جمعیتی یکی از مناطق پرجمعیت کرمان محسوب می‌شود. در این منطقه مراکز خرید، بانک‌ها، مدارس و اداره‌های مختلف قرار دارند.

در منطقه جنوبی کرمان نیز محله های پرجمعیتی مانند: شهید مطهری، شهید بهشتی، محله فردوس، سعدی، محله صدر و… قرار دارند که از لحاظ جمعیت بسیار مناسب برای نصب تلویزیون شهری در کرمان می باشند.

 

تلویزیون شهری در کرمان

تلویزیون شهری در کرمان

خرید تلویزیون شهری در کرمان از مجموعه ای اس آی لایت

مجموعه ای اس آی لایت سالهاست در زمینه فروش و ارائه خدمات تلویزیون شهری، تابلو روان، ویدئو وال و.. فعالیت دارد. مجموعه ما در این سالها افتخار این را داشته که مشتریان بزرگ و کوچک بسیاری را خدمت رسانی کند. شما می توانید برای خرید تلویزیون شهری در کرمان از شرایط متنوع فروش ما برخوردار شوید. برای رفاه حال مشتریان عزیز طرح ها و شرایط گوناگونی را برای فروش قطعات و ماژول ها برای تلویزیون شهری ارائه کرده ایم.

شما عزیزان می توانید برای ارتباط با کارشناسان ما و جهت کسب مشاوره برای خرید و هرگونه سوال در زمینه نصب و غیره تماس بگیرید.

 

دفتر مرکزی ۰۲۱۴۴۳۴۷۲۹۶
کارشناس فنی، مهندس وفایی ۰۹۱۲۸۴۴۵۶۱۹
کارشناس فروش، آقای قنبریان ۰۹۱۲۴۵۷۰۰۳۶

 

نتیجه گیری

تلویزیون شهری در کرمان برای هر کسب و کاری که در این شهر فعالیت می کند، مهم و ضروی است. برای رونق کسب و کار خود در هر نقطه ای از کرمان قرار دارید می توانید اقدام کنید. تلویزیون های شهری در ارائه تبلیغات عمومی برای مخاطبان و مردمان بسیار کاربردی و مهم می باشد.

از اینکه تا پایان مقاله ما را همراهی کردید سپاس گذاریم. مجموعه ای اس آی لایت همواره برای خدمات رسانی به شما عزیزان آماده می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *