مقالات

پارامترهای موثر بر قیمت تلویزیون شهری

قیمت تلویزیون شهری

قیمت تلویزیون شهری چگونه مشخص می‌شود؟ چه عوامل و مواردی جزو پارامترهای تعیین کننده قیمت در تلویزیون شهری و بیلبورد تبلیغاتی هستند؟ قطعاً در هنگام خرید تلویزیون شهری اولین موضوع مهم کخ مطرح می‌شود و همواره خریدار اهمیت زیادی برای آن قائل است، قیمت تلویزیون شهری می‌باشد، چون افراد متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارند نسبت به خرید تلویزیون شهری اقدام می‌کنند.

عوامل و پارامترهای مختلفی تعیین کننده قیمت تلویزیون شهری هستند که از آن جمله ابعاد و اندازه تلویزیون می‌باشد. در واقع قیمت تلویزیون شهری، نحوه خرید یا اجاره تلویزیون شهری و مدت زمان استفاده از آن را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. در این مقاله قیمت تلویزیون شهری و پارامترهای موثر بر آن را معرفی می‌ کنیم.

 

 

پارامترهای موثر بر قیمت تلویزیون شهری

هنگامی که برای خرید تلویزیون شهری به بازار مراجعه می‌کنید باید به این موضوع توجه کنید که همواره پارامترها و المان‌های مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا قیمت این نمایشگر غول پیکر تعیین شود، از جمله:

  • ابعاد تلویزیون شهری

ناگفته پیداست که هر چه ابعاد و اندازه یک وسیله الکتریکی مانند تلویزیون شهری بزرگتر باشد، قطعاً قیمت بالاتری نیز خواهد داشت، چون واضح است که در این نوع تلویزیون‌ها قطعات بیشتری به کار رفته است و سازنده زمان بیشتری را صرف تولید آن کرده است، بنابراین اولین فاکتور تعیین کننده قیمت ابعاد تلویزیون می‌باشد، به همین دلیل پیشنهاد بر این است که اگر هدف شما از خرید تلویزیون شهری استفاده از آن برای کارهای محدود یا برای محیط‌های کوچک است، در انتخاب ابعاد و اندازه آن دقت لازم را داشته باشید.

هیچ ضرورتی ندارد که شما در چنین مواقعی به سراغ تلویزیون‌های شهری بسیار بزرگ بروید، چون در چنین حالتی متحمل پرداخت هزینه‌های سنگین خواهید بود که مقرون به صرفه نیست و ممکن است در روند استفاده شما از تلویزیون شهری اختلال به وجود بیاورد.

 

قیمت تلویزیون شهری

 

  • برند و شرکت سازنده

یک تلویزیون شهری مانند هر نوع وسیله الکتریکی و برقی دیگری به وسیله برندهای مختلفی تولید می‌شود که قطعاً هر کدام از این برندها ویژگی‌های متفاوتی را برای محصولات خود تعریف می‌کنند. امروزه تولید بسیاری از وسایل الکتریکی مانند تلویزیون شهری حالت رقابتی پیدا کرده است و برندهای مختلف همواره در پی این هستند تا محصول خودشان را با ویژگی‌ها و آپشن‌های متفاوت و برتری عرضه کنند تا بتوانند فروش بیشتری به دست بیاورند و از رقبای خود سبقت بگیرند.

پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که هنگام خرید تلویزیون شهری ابتدا چندین برنده معتبر را با هم مقایسه کرده و به سراغ برندی بروید که اپشن‌های خاص و ویژه‌ای به محصول خود اضافه کرده است، چون هر چه تلویزیون شما پیشرفته‌تر و به روزتر باشد، امکان تولید کردن محتواهای مختلف با آن وجود دارد و شما می‌توانید در این خصوص از آپشن‌های متفاوت آن نهایت استفاده را ببرید.

البته همان طور که آپشن‌ها و ویژگی‌های خاص یک تلویزیون افزایش پیدا می‌کند، به همان نسبت نیز قیمت تلویزیون شهری بالاتر خواهد بود، اما از آنجایی که با وجود داشتن چنین تلویزیون‌هایی مکان تبلیغات بیشتر و بهتر برای شما فراهم می‌شود، بنابراین خرید آنها با قیمت بالاتر نیز توجیه پذیر است.

 

قیمت تلویزیون شهری

 

  • کیفیت تصاویر و تراکم رنگ

شما از یک تلویزیون شهری چه انتظاری دارید؟ عمده کارهایی که با استفاده از یک تلویزیون شهری انجام می‌شود، در روند تبلیغات کسب و کارهای مختلف، معرفی برندهای خاص و ویژه، اطلاع رسانی به عموم مردم و غیره می‌باشد. واضح است که در چنین حالتی ما انتظار داریم کلیپ‌های تولید شده ما با بهترین و بالاترین کیفیت تصاویر و تراکم رنگ به نمایش دربیایند تا بتوانند در کوتاه مدت نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و ما نتیجه مطلوب و دلخواهمان را از آن به دست بیاوریم.

بنابراین موضوع دیگری که در هنگام خرید تلویزیون شهری و اجاره تلویزیون شهری طرح می‌شود و از طرفی نیز می‌تواند بر روی قیمت این وسیله موثر واقع شود کیفیت تصاویر و تراکم رنگ در آنها می‌باشد.

هر چه تلویزیون شما به روزتر باشد و برند خوبی آن را تولید کرده باشد، کیفیت تصاویر و تراکم رنگ آنها نیز بهتر و بالاتر خواهد بود، البته شما برای خرید چنین تلویزیونی باید مبلغ بیش تری را پرداخت کنید.

 

قیمت تلویزیون شهری

 

  • منعطف یا تخت بودن تلویزیون

تلویزیون‌های منعطف نسل جدیدی از نمایشگرهای شهری هستند که ویژگی‌های بهتری در مقایسه با تلویزیون‌ های با نمایشگر تخت دارند و حتی در بسیاری مواقع خریدار ترجیح می‌ دهد یک تلویزیون با نمایشگر منعطف را تهیه کند که در این حالت می‌ تواند از مزیت‌ های بی‌شمار آن برخوردار باشد.

این تلویزیون‌ ها به آسانی نصب می‌ شوند، در هنگام نصب و راه‌ اندازی هیچ گونه خطری آنها را تهدید نمی‌کند و احتمال آسیب دیدن یا شکستگی آنها وجود ندارد، اما توجه کنید که یک تلویزیون شهری و منعطف قیمت بیش تری نسبت به تلویزیون شهری تخت دارد، بنابراین اگر در روند خرید تلویزیون شهری هزینه‌ ها برای شما مهم است و قصد ندارید بهای زیادی برای آن پرداخت کنید بهتر است دور تلویزیون‌ های شهری منعطف را خط بکشید و تلویزیون‌ های شهری تخت را جایگزین آنها کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده گزینه‌ های زیر از دیگر پارامترهای موثر بر قیمت تلویزیون شهری هستند:

  • نحوه برنامه‌ ریزی
  • تعداد پایه‌ های نگهدارنده برای تلویزیون
  • جنس ستون و پایه‌ های نگهدارنده
  • رزولوشن و تراکم تصاویر
  • نوع نمایشگر شهری
  • پی ریزی فونداسیون جهت نصب تلویزیون

پس در تعیین کردن قیمت کلیه این موارد در نظر گرفته شده و متناسب با تمامی آن ها قیمت نهایی به مشتری اعلام می‌ شود.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله موضوع قیمت تلویزیون شهری و المان‌ها و پارامترهای تاثیرگذار بر روی آن را بررسی کردیم. تلویزیون شهری یک نمایشگر غول پیکر با ویژگی‌ ها و مشخصات خاص خودش می‌ باشد که به طور کلی قیمت بالایی دارد و برای اهداف مختلفی به کار برده می‌ شود. اما به هر حال عوامل مختلفی در تعیین کردن قیمت تلویزیون شهری تاثیرگذار هستند که برخی از مهم‌ترین این عوامل و المان‌ها را بررسی کردیم. در سایت ای اس آی لایت با دیگر پارامترها و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تلویزیون شهری، انواع مختلف تلویزیون‌ های شهری، نحوه خرید یا اجاره تلویزیون شهری، تفاوت بین تلویزیون شهری تخت و منعطف و غیره بیش تر آشنا شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *