مقالات

تلویزیون شهری در اصفهان

تلویزیون شهری در اصفهان

در دنیای امروز، تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در جذب مشتریان و ترویج محصولات و خدمات، موفقیت کسب‌وکارها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با پیشرفت فناوری و رشد رسانه‌های مختلف، گسترش تلویزیون شهری در اصفهان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی هوشمند و مؤثر، به شرکت‌ها و کسب‌وکارها فرصتی بی‌نظیر را برای رسیدن به مخاطبین محلی ارائه می‌دهد.

با توجه به پتانسیل شهر اصفهان نسب به پیشرفت کسب و کارها و ارتقاء برندینگ می توان گفت که با یک برنامه ریزی دقیق و درست به بالاترین سود دهی و نتیجه گیری از تبلیغات با تلویزیون شهری در شهر اصفهان گرفت.

 

قدرت تبلیغات در تلویزیون شهری

شاید قدرت تبلیغات را با این جمله از مارک توئین بشود به زیبایی بیان کرد: ” بسیاری از چیزهای کوچک به واسطه تبلیغات صحیح، بزرگ شدند.”

بله درست است، تبلیغات درست مسیر پیشرفت هر کسب و کاری است. تلویزیون شهری یک ابزار قدرتمند در حوزه تبلیغات به حساب می آید. بیان این نکته بسیار مهم است که، هنگام تبلیغ یک ویدئو با تلویزیون شهری تقریبا توجه ۷۳ درصد افراد را در آن محدوده جلب می کند. این عدد یک آمار خیره کننده است. بازدهی ک از یک تبلیغ ویدئویی با تلویزیون شهری می توان گرفت، تقریبا از همه ابزارهای هم رده خود قوی تر است.

همچنین با توجه به تراکم جمعیت شهر اصفهان چندین منطقه وجود دارد که بالاترین بازدهی را می توان از تبلیغات با تلویزیون شهری در اصفهان گرفت.

 

امکانات تبلیغاتی در تلویزیون شهری

تلویزیون شهری در اصفهان امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را برای تبلیغ‌دهندگان فراهم می‌کند. از جمله امکانات ارائه شده توسط تلویزیون شهری می‌توان به تبلیغات تلویزیونی، برنامه‌های تفریحی و رویدادهای محلی، تبلیغات تعاملی و تبلیغات در بسترهای دیجیتال اشاره کرد. با استفاده از این امکانات، شما می‌توانید تبلیغات خلاقانه و جذابی را در قالب برنامه‌های محبوب جامعه محلی ارائه کنید و با مخاطبان ارتباط مستقیم برقرار کنید.

 

تلویزیون شهری در اصفهان امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را برای تبلیغ دهندگان فراهم می کند. از جمله این امکانات توسط تلویزیون شهری می توان به برنامه های تفریحی، رویدادهای محلی، تبلیغات تعاملی، تبلیغات خلاق و جذاب و… اشاره کرد.

شما می توانید یک برنامه جذاب تفریحی برای مخاطبان خود ارائه دهید. به عنوان مثال با پخش یک مسابقه ورزشی برای کاربران  لذت را برای مردم فراهم می کنید و در حین پخش مسابقه تبلیغات خود را به نمایش می گذارید. علاوه بر این ها هزارن مورد است که می توانید با خلاقیت و ایده های جذاب مشتریان و کابران زیادی را از این طریق جذب کنید.

 

تلویزیون شهری در اصفهان

تلویزیون شهری در اصفهان

 

تأثیر تبلیغات در تلویزیون شهری در اصفهان بر مخاطبان

طبق مطالعات و بررسی های ما، تبلیغ با استفاده از تلویزیون شهری زمانی حدود ۵ الی ۱۰ ثانیه توجه کاربران را به خود جلب می کند. این عدد در مقایسه با سایر ابزار های تبلیغات بسیار قابل توجه می باشد. تلویزیون شهری در اصفهان بسته به نوع تبلیغ و جذابیت آن می تواند تاثیر قابل توجهی بر مخاطبان بگذارد. ما برای شما یک نقشه راهی تهیه کرده ایم، تا طبق آن بتوانید بالاترین تاثیر را بر مخاطبان خود بگذارید:

 

تعیین هدف:

در اولین قدم شما باید هدف خود را تعیین کنید. آیا هدف شما تبلیغ برندتان است؟ آیا محصول را می خواهید به فروش برسانید؟ آیا خدماتی را می خواهید ارائه دهید؟ با توجه به کسب و کار خود هدفتان را تعیین کنید. حتی شاید شما بستری باشید برای تبلیغ کسب و کار های دیگر، هر یک از این اهداف باید مشخص شود.

 

شناخت مخاطبان:

یکی از مهمترین مراحل کارتان، شناخت مخاطبانتان است. با استفاده از تلویزیون شهری در اصفهان شما باید این نکته را در نظر بگیرید که مخاطبان شما مردم محلی هستند یا گردشگران و مسافران و یا هردو آن ها. چه گروه از افراد مخاطب شما هستند، گروه سنی آن ها چیست، سطح سواد آن ها چقدر است، سطح درآمد آن ها چه میزان می باشد. با فیلتر کردن تمام این موارد می توانید یه شناخت کامل نسبت به مخاطبان خود پیدا کنید.

طراحی تبلیغات:

با توجه به مراحل قبلی شما می توانید تبلیغات خود را طراحی کنید. اولین نکته در طراحی تبلیغات وجود ایده و خلاقیت در تبلیغ است. با ارئه خلاقیت و جذاب کردن تبلیغ تاثیر آن را چند برابر کنید.

 

 

تلویزیون شهری در اصفهان

تلویزیون شهری در اصفهان

 

انتخاب مکان‌های مناسب:

یکی از نقاط قوت تلویزیون شهری در اصفهان مناطق فراروان جذاب و پر تردد آن است. انتخاب مکان مناسب فقط انتخاب یک منطقه شلوغ نیست. شما باید با توجه به نوع مخاطب خود منطقه را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر مخاطبان شما از مسافران و گردشگران هستند، شما باید مناطقی را انتخاب کنید که در محل عبور مسافران است.

رصد و ارزیابی:

بعد از اجرا و نصب تلویزیون شهری در اصفهان می توانید تاثیرات و نتایج آن را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه بررسی کنید. رصد و ارزیابی مکرر می توانید نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا کنید.

 

نتیجه گیری

تلویزیون شهری در اصفهان متناسب برای تمامی کسب و کارها و برند های فعال شهر اصفهان می باشد. قدرت تبلیغات با استفاده از این ابزار نسبت به سایز ابزارهای هم رده خود بسیار بالاتر می باشد. برای تاثیر گذاشتن بر مخاطبان شما باید پنج مرحله را به صورت دقیق طی کنید. این  مرحله عبارتند از: تعیین هدف، شناخت مخاطبان، طراحی تبلیغات، انتخاب مکان های مناسب و رصد و ارزیابی.

رعایت درست و با تفکر این مراحل شما را به بالاترین بازدهی نسبت به تبلیغات با استفاده از تلویزیون شهری در اصفهان می رساند. همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان مجموعه ای اس آی لایت نسبت به مشاوره و خرید تلویزیون های شهری اقدام کنید. شماره تماس های زیر راه ارتباطی با کارشناسان ما می باشد.

 

دفتر مرکزی ۰۲۱۴۴۳۴۷۲۹۶
کارشناس فنی، مهندس وفایی ۰۹۱۲۸۴۴۵۶۱۹
کارشناس فروش، آقای قنبریان ۰۹۱۲۴۵۷۰۰۳۶

 

 

همچنین شما می توانید مقالات دیگر ما مطالعه فرمایید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *