مقالات

استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات

استفاده از تلویزیون شهری

استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات چه مزیت‌ ها و فوایدی دارد؟ شما هنگام تبلیغات مختلف، تلویزیون شهری را ترجیح می‌ دهید یا بیلبورد تبلیغاتی؟ آیا با تفاوت‌ های بیلبورد تبلیغاتی و تلویزیون شهری آشنا هستید؟ تلویزیون شهری وسیله‌ ای کاربردی جهت افزایش دادن مخاطبان و هم چنین اثربخشی بیش تر در روند تبلیغات می‌ باشد و یکی از مزیت‌ های خوب استفاده از آن این است که می توان محتواها را تغییر داد.

یعنی کسب و کارهای مختلف می‌ توانند جهت تبلیغات خودشان روند تبلیغاتی با تلویزیون شهری را مطابق با شرایط کاری شان بر روی تلویزیون شهری اجرا کنند. به دلیل اهمیت استفاده از تلویزیون شهری، در این مقاله مزیت‌ ها، نحوه استفاده و غیره از تلویزیون شهری جهت تبلیغات را بررسی می‌ کنیم.

استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات

امروزه جهت تبلیغات مشاغل و کسب و کارهای مختلف در سطح شهرها از دستگاه‌ ها و وسیله‌ های متعددی مانند تلویزیون شهری و بیلبورد تبلیغاتی استفاده می‌ شود که نقش بسیار مهم و سازنده‌دای جهت انتقال دادن پیام‌ های مختلف تبلیغاتی به مردم دارند. در واقع تلویزیون شهری و یا بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان نوعی ابزار اصلی جهت تبلیغات شناخته می‌ شود و معمولاً نیز در برخی از نقاط پرترافیک از جمله مراکز خرید، چهارراه‌ ها و خیابان‌ های اصلی نصب می‌ شود.

از ویژگی‌ های مهمی که تلویزیون شهری دارد، این است که در آن از تکنولوژی روز ال ای دی بهره گرفته شده است، به این ترتیب محتواهای تبلیغاتی به طور تعاملی و دیجیتالی به نمایش در می‌ آیند که موجب اثربخشی و جذب مخاطب بیش تر در روند تبلیغات می‌ شود.

استفاده از تلویزیون شهری

استفاده از تلویزیون شهری

مزیت‌ های استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات

بیلبورد تبلیغاتی نیز همانند تلویزیون شهری در روند تبلیغات موثر است، اما به هر حال تلویزیون شهری مزیت‌ های بیش تری در مقایسه با آن دارد که از جمله مزیت‌ های رایج آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تغییر محتوا

از مهم‌ ترین مزیت‌ های تلویزیون شهری این است که قابلیت تغییر محتوا را دارد و شما می‌ توانید طی تبلیغات مختلف، محتواها و ویدئو وال را به صورت زمان بندی از آن پخش کنید. به بیانی کسب و کارها در صورت استفاده از تلویزیون شهری می‌ توانند انواع پیام‌ های تبلیغاتی خودشان را متناسب با رویدادهای خاص و طبق زمان‌ بندی‌ های از پیش تعیین شده تغییر دهند که این روند تبلیغاتی تاثیر بیش تر و مفیدتری در جهت جذب مخاطب خواهد داشت.

امکان پخش محتوا در قالب‌ های مختلف

مزیت دیگری که تلویزیون شهری از آن برخوردار است، امکان پخش کردن محتواهای تبلیغاتی مختلف به شیوه‌ های متفاوت متنی، تصویری و ویدیو وال می باشد. به این ترتیب با ایجاد چنین تنوعی می‌ توان در نحوه ارتقا دادن خدمات و محصولات به مشتریان استفاده کرد.

تعامل بیش تر در تلویزیون شهری

یکی از دلایلی که موجب می‌ شود بسیاری از صاحبان مشاغل کلان و کسب و کارهای مهم اجاره تلویزیون شهری را انجام دهند، این است که امکان تعامل در این وسیله تبلیغاتی بیش تر و بهتر است و قطعاً مخاطب ارتباط بیش تری با محتواهای تبلیغاتی برقرار می‌ کند که از آن جمله می‌ توان به درخواست اطلاعات بیش تر از طرف مخاطبان و باز کردن برخی از وب سایت‌ ها جهت کسب و کارها اشاره کرد. به طوری که این تعامل موجب افزایش یافتن بسیاری از مخاطبان به مشتریان و در نهایت افزایش خدمات و فروش بیش تر می‌ شود.

جامعه محور بودن تلویزیون شهری

از دیگر مزیت‌ هایی که یک تلویزیون شهری می‌ تواند داشته باشد، در واقع نقطه قوت آن در مقایسه با دیگر از شیوه‌ های تبلیغاتی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی محسوب می‌ شود، جامعه محور بودن آن است، یعنی می‌ تواند پیام‌ های مختلف را به صورت جامع محور به کلیه مخاطبان منتقل کند که در نهایت نیز اتصال بیش تر و عمیق‌ تری با آن ها ایجاد شده و به رونق کسب و کارها کمک می‌ کند. که البته جهت دستیابی به چنین اهدافی باید به استفاده مفید و موثر از تبلیغات و هم چنین طراحی درست محتواهای جذاب توجه داشته باشید تا همان نتیجه دلخواه و مطلوب را به دست بیاورید.

استفاده از تلویزیون شهری

استفاده از تلویزیون شهری

کاربردی بودن تلویزیون شهری

اگر بخواهیم یک مقایسه کلی بین تلویزیون شهری با دیگر روش‌ های تبلیغات از جمله بیلبوردها به عنوان دو وسیله متفاوت جهت تبلیغات انجام دهیم، به جرات می‌ توان گفت که تلویزیون شهریر بسیار کاربردی تر از بیلبوردها می‌ باشد، چون شما بیلبورد را می‌ توانید تنها برای پخش تبلیغات محیطی استفاده کنید، اما تلویزیون شهری بسیار کاربردی‌ تر عمل می‌ کند و شما علاوه بر تبلیغات می‌ توانید از آن جهت پخش آنلاین بسیاری از برنامه‌ های تلویزیونی نیز استفاده کنید.

به بیانی با یک اقدام ساده این امکان وجود دارد که برد را از حالت آفلاین به حالت آنلاین در بیاورید. این ویژگی موجب می‌ شود که در مواقع خاص و مناسبت‌ های ویژه مثلاً زمانی که بازی‌ های جام جهانی در حال انجام می‌ باشد با پخش کردن آن به صورت آنلاین مخاطبان بیش تری را به سمت خود جلب کرده و محصول یا خدمات مورد نظرتان را بهتر به آن ها معرفی کنید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات را بررسی کردیم. امروزه استفاده از تلویزیون شهری جهت تبلیغات مختلف از جمله بسیاری از مشاغل خرد و کلان یکی از بهترین موثرترین شیوه‌ ها محسوب می‌ شود که می‌ تواند به آسانی و با صرف هزینه‌ های کم تری پیام تبلیغاتی شما را به مخاطبان ارائه دهد.

مزیت‌ های بی شمار استفاده از تلویزیون شهری موجب شده است حتی در بسیاری از مواقع جایگزین دیگر شیوه‌ های تبلیغاتی از جمله بیلبوردها شود. در مجموعه ای اس آی لایت بیش تر با نحوه استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات، مزیت‌ ها و معایب این شیوه تبلیغاتی و غیره آشنا شوید. این آشنایی موجب می‌ شود که هنگام استفاده از تلویزیون شهری آگاهی بیش تری در این خصوص داشته و بتوانید به نحو احسن از آن بهره بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *